Pages

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Turkish VIPz Krallarına hediye yolluyor!


Kaykayı boyamıyorum maalesef. -,-
Onun yerine kaplamalı bir şeyler yapıyoruz. Ne demek olduğunu bile bilmediğimden hiç bulaşmıyorum bile. :D Zaten neye bu kadar heyecan yapsam hüsrana uğrarım. -.- Ama onun dışında mantıklı da bir karar diye düşünüyorum.

Zaman kısıtlı bebeyimler. Kaykayı al, bana yolla, ben boyayayım geri yollayım derken bu hediyeler ne ara Kore’ye yollanacak da milleri kilometreleri aşıp onlara ulaşacak? O yüzden daha kısa bir yol seçildi.

(Yine de… O kadar tasarım yaptım. Yırtıp atacak mıyım? Tabi ki hayır. En yakın zamanda o tasarımı kendi kaykayıma uygulamayı düşünüyorum. Yani… Emektarı, beklemede olduğu garajdan çıkarıp ona yepyeni bir görüntü verme zamanı. G-Dragon’a ulaşacak kaykayı boyamıyor olabilirim ama dünyadaki tek GD karikatürlü ev yapımı kaykayı benimki olacak! Bu kaykay kimsede olmayacak, bundan emin olabilirim. ^^ Tabi onu o şekilde boyayıp süsleyince pis sokaklarda helak etmeye kıyabilir miyim orası muallak ama bana da eğlence olsun bebeyimler. :D  Yapmaya başladığımda her adımı burada paylaşacağım!)

Bu arada 6. Yıl albümü için fotoğraflarınızı çekmeye başlasanız iyi olacak, çünkü krallara “daha nice 6 seneler” “biz sizi 30 tane 6 yıl geçse de seveceğiz.” demek istiyoruz. Turkish VIPz’in onları ne kadar sevdiklerini görsünler istiyoruz. 

Bunun için http://duygusuzcuk.blogspot.com/2012/07/viplerin-dikkatine.html adresine girip yazıyı okumanızı tavsiye ediyorum.

Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder