Pages

4 Mart 2013 Pazartesi

"Bir Hikaye Daha" Geliyor...


Sayın okuyucum!
Bildiğiniz – ya da bilmediğiniz – üzere hikaye yazmakla çok yakından ilgileniyorum. O kadar çok ilgileniyorum ki her gün en az bir tane yeni bir hikayeyi kafamda kurup bitiriyorum hatta. Bunlardan bazılarını yazıya geçirebildim, bazılarıysa hala kafamda ya da not defterlerimde hayata atılmayı bekliyor.
Film güncesi tutacağımdan bahsetmiştim önceki yazımda, bu yazıda da bir hikaye güncesi tutmaya çalışacağımı duyuruyorum.

Yalnızca ilk bölümlerini paylaşacağım hikayelerimin. Çünkü en uzun yazdığım dört bölümden oluşuyordur. Evet, ne yazık ki bir süre sonra yeni bir hikayeye odaklanıp devamını getirmiyorum hiçbirinin. Neyse ki notlarım var da günün birinde hepsini tamamlama fırsatım olacak. :)

Ancak roman mı yazmaya kalkmışım nedir ilk bölüm bile yaklaşık on beş sayfa tutmuş. O yüzden bazen ilk bölümleri bile kısımlara ayrılmış olarak yayınlayabilirim. Ya da yapmam, bilemiyorum. Çok yeni ve aniden gelen bir fikir bu. Sevgili Joseonginseng ortaya attı. O yüzden hiçbir sistemim yok.  Yayınlayacaklarım da sadece taslaklar ve muhtemelen hata dolular. Yalnızca hepsini “Bir Hikaye Daha” başlığıyla yazacağımı biliyorum. Anlayışınıza sığınıyorum.

Şimdilik bu kadar. Bu gece, en paylaşılabilir düzgünlükte olanın ilk parçasını yollamaya çalışacağım.

Teşekkürler.

Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder