Pages

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Şafak Vakti

Eveeeettt...
Şafak 4 gün 1 saat... Sınavlarım bitiyor. Sadece 4 güncük kaldı. sabretmeliyim. Etmeliyim, etmeliyim, etmeliyim!
Yeni bir haber var.
Harry Potter'ımı yazmaya başladım. Bir Harry Potter değil ve evet gerçekten de şu Kuzey ve Güney'deki mezar bekçisinden esinlendim ama olsun ben de kendi çapımda bir şeyler deniyorum. Belki benim yazdığım da sevilir ne biliyoruz? ^^
Şimdi bir günlük boşluğum var ve sonra sınavlara devam. O zaman ne yapıyoruz? Yapmadığımız bir şey yapıp çalışıyoruz. Tabi bunu burada söylemek kolay da pratikten ne haber derseniz bir şey söyleyemeyeceğim.
O zaman ben biraz deneme yapayım.
Bu arada tırnak süsleme işine gireceğim, çok eğlenceli ^^
Neyse kendinize iyi bakın, yine geleceğim ^^

Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder