Pages

22 Haziran 2012 Cuma

Çekiyoruuuummm... Çlink!


Veeeeeeeee…. 
Kıytırıklık vadisinin ötesinde başlayan tatilimin ilk etkinliğini gerçekleştirmiş bulunuyorummm.^^


Bugün çekimimiz vardı! 
Ben çekendim.

Bu da Big Bang’li “Küçükken beş taş oynardık, biz taş olurduk.” espirisi gibi oldu :D  Neyse demem o ki; hani ben bazen fotoğraf çekiyorum ya… İşte bugün yine bir çekim yaptım ve sonuç güzel oldu <3

Öncelikle boyama işleri vardı… Bu arada sanırım benden fotoğrafını çekmemi isteyen kişiler her an ağzını yüzünü yağlı boyayla boyayabileceğimi öğrenseler iyi olur. Zira bugünkü mankenime aynen böyle yaptım. Bakmayın fotoğraflarda yüzünde sadece makyaj var ama çekimin bir kısmında dudaklarını da guaj boyalarla boyamadık değil ^^ O fotoğraflarla daha ilgilenmedim tabi. Ama bilin diye söylüyorum bebeyimler. Tek bir ilhamıma bakar! ^^ Kırk yıllık fotoğrafçıyım da söylemesi ayıp -,-


Artık öyle bir boya harcaması yaptık ki sırf palet değil elimiz kolumuz da boyanmıştı. Fotoğrafta yine elinde birkaç boya olduğunu göreceksiniz ancak onları da yapabilmek için renkleri karıştırmak gerekiyordu sonuçta. ^^

En sonunda son birkaç rötuş yaptık ve fotoğraf çekmeye hazırdık ^^ tabi çekerken pat diye o pozları yakalayıp bitirmedik. Dalga geçiyorum ama profesyonel falan değilimdir :D O yüzden istediğim pozu hemen elde edemiyorum.  


***

Her neyse işte, şimdi fotoğrafları koyuyorum ^^

Boyalı Barbie


Ve

Yabani Kız

Bu arada bu kadar çok boyanın kaynağı yine mankenimiz. Kendisi bir resim öğrencisi ^^ Bir de küçük kardeşim oluyorlar bu hanım kızımız. Öyle yani işte, tatilin ilerleyen günlerinde yeniden çekim yapmayı ve sizinle paylaşmayı diliyorum, buralardan uzuyorummm! <3

Unutmadan şu şarkıyı da paylaşayım da. ^^ Bu aralar bunu çok dinliyorum, çok şeker :))
Hayatta inandığım en büyük görüş:
“En yakışıklı ve iyi erkekler hep gay’dir. Çünkü mükemmel insan olamaz.” 
:D



Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle… :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder