Pages

11 Nisan 2012 Çarşamba

Dünyaca ünlü değilim , ama tüm mikrofonlar tanır beni!


Param pam pam pam paaamm!


"Bu Grammy’ler bana mı? İnanılmaz, çok teşekkürler. Beni destekleyen herkesi çok seviyorum! <3"

Rüyamda Adele’dim! 

Grammyleri topladım, sonra alarmım eşliğinde şarkı söyledim.
Ah… Demek sadece rüyaymış. :(
Hayır canım, tabi ki uyandığımda böyle demedim. Çünkü söylediğim gibi:

“Dünyaca ünlü değilim (Grammy falan da almadım ^^ ) ama tüm mikrofonlar tanır beni!”

Hatta mikrofon olmayan ama mikrofon olarak kullandığım çoğu şey bile tanır beni.
Örneğin; bir saç fırçası, bir deodorant şişesi, bir el feneri… :)

Bilirsiniz işte, çocukluğumdan beri “raksıtar” hayallerim vardı. Sizin yok muydu sanki?! :) 
Yatağa çıkılır, şarkılar açılır ve saç fırçası elde bağırıp çağırılır… Bir de üzerine garip bir gitar ifadesi yapılmadan olmaz ama lütfen. ^^


Ailenizden biri bağırır: “Kıs şu müziği!” ya da üst komşu sesten rahatsız olup kalorifer borularına vurur. Dinler misiniz? Hayır! :) :)

Sonra büyürsünüz, büyürsünüz, büyürsünüz…  Bunlar hep geçer.
Yok öyle canım. Bazısının geçmez işte. Yirmi yaşına gelip hala elinde fırçayla şarkı söyleyenler vardır.  Mesela bir adet ben! Tam da, bir kulağımda kulaklık, o şarkıyı söylerken gözümü kapattığımda camdan gelen o ışık kümesinin beni sahnede hissettirdiği an anladım buna devam ettiğimi. Sonrası eski alışkanlıklar… Bir deodorant şişesi ve başlasın şu şarkı artık.

Have a nice life baby! Darat dam pam pam ^^ <3

Bu, en çok söylediğim şarkılardan biridir.
Dana Dawson-Have A Nice Life Baby



Size iyi dinlemeler! ^^

Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle… :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder