Pages

12 Nisan 2012 Perşembe

Gözlüklüyle aşk...


Gudbaayy may lavağ, gudbaayyy may firendd! Yu hev biin dı vann fooğğ mi! <3
Ah, benim uzatmalı platonik aşkım! Ah, benim Gözlüklüm!
James Blunt sen ve benim için söylüyor.
“Goodbye My Lover”
Ben çok çok çok özlemiştim bu ufaklığı. Her gün onu düşünüyordum, üzülüyordum.
:(
Ama bugün harika bir şey oldu! Benim, benden hiçbir farkı olmayan Uykucu Şirin aşığı oda arkadaşım Rini’ye teşekkür ediyorum bunun için.
(Ki bahsettiğim bu ikili aşağıdadırlar ^^)


Bilirsiniz, hani evde yiyecek bir şey yoktur. Canınız inanılmaz derecede abur cubur ister. Marketler kapalıdır. Gecenin bir körü olmuştur ve dışarıda kurbağa vraklasa duyulur bir sessizlik vardır. Dışarı çıkamazsınız. Evde, o bastırılamayan çikolata ihtiyacınızla oturup kalırsınız. Sonra odada bir karar alınır.
“Yarın markete gidip alış veriş yapıyoruz!”
İşte bugün o "yarın" oluyordu. ^^ Markete gidildi, emin adımlarla ilerlendi vee… Bir de ne görelim?
Tam orada, köşedeki üst rafta sürpriz yumurtalar var! Paketin üstündeyse şirinler oyuncakları verdiği yazıyor…
Ah bu bir sınav mıydı? Bu bir hayal miydi? Bu… Bu… Bu ne güzel bir şeydi böyle.
Üçlü satılan o paket de hemen sepete atıldı elbette. Ancak sandığımız üzere üçünün içinden de şirin çıkmamıştı. Son açtığım paketteki beyaz ayakları görünce bir an heyecanlandım ve sonunda kutudan onu çıkardığımda duygulanmadan edemedim! Onca şirin içinden benim aşkım, bir tanem Gözlüklüm çıkmıştı! Dünya artık daha aydınlık bir yerdi benim için…
Ca-ca-ca-caaannn! İşte bebişim, yerim ben onu (:


(Bu arada şirinler köyümüz şimdilik iki kişilik. Benzer formlardaki bu iki fotoğrafı da ben çektim. )
Çok egoist bir açıklama oldu değil mi? -.-

Zaten gün boyu bir ego patlaması yaşadım. Karşılaştığım her insan bana ne kadar iyi davrandı öyle. Kız erkek herkes kendi geçmeden önce bana yol verdi, herkes bana gülümsedi. Herkes bana şirinlerden biriymişim gibi davranıyordu, ben de para çekmek için girdiğim bankamatik kabininde suratımı görünce ne kadar sevimli olduğumu düşünmeden edemedim. *-*  <3
Sonuç: Para insanı çok değiştiriyor cidden azizim.

Bir de bugün Korecanımla bir sürü bir sürü laklak ettik, ne kadar ne kadar güzeldi öyle. :)))))

Neyse işte. Hayat çok “ŞİRİN” tatlı !

Gittim ben. Zengin gidişi yapayım. <3

Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder