Pages

20 Nisan 2012 Cuma

Sonra kolumdan tuttuğu gibi...


Bu sabah garip bir rüya gördüm.
İki Koreli yıldızı içeren bu rüyada asıl sevdiğim değil diğer yıldız başroldeydi. O.o Ben onlara Bay X ve Bay Y diyeceğim. Bay X asıl idolüm oluyor. Y ise diğeri.

Bu aralar kafayı takmış durumda gezdiğim bir şey var. O da Titanic 3D’ye gitmek. Gidemiyorum o ayrı konu. Ama rüyamda gidiyordum. ^^ Hem de Kore’deki bir sinemada.

Ama bir de ne göreyim Bay X kapıdan giriyor. Benim fedakar arkadaşım Cemre ise bizi tanıştırmak isteyip beni oraya götürüyor.
Elbette bu asosyal ben hiçbir şey yapmadan, çubuk kraker gibi dikiliyorum orada. Adam ne yapsın, şaşırıyor tabi, onca insan onu tanır severken kendisine mal mal bakan yabancı bir kız. O da bana garip garip bakıyor tabi. Sonrasındaysa filmime girmek için arkamı dönüp gidiyorum. Film güzel olmuş bu arada beğendim, rüyamda gördüğüm kadarıyla. ^^

Her neyse film sonrası X ile yeniden karşılaşıyoruz ama biz bu sefer Y’nin üyesi olduğu rock grubunun masasında oturuyorduk. Herkes kendince konuşurken ben Y’ye X’in ne kadar başarılı olduğunu ona ne kadar hayran olduğumu anlatıyordum. Sonrasında bir de canım Y’ciğim tutup kolumdan götürüyordu beni X’e. Bir de kereta öyle konular açtı ki X bey benden pek bir etkilendi, pek bir hoşlandı. Ama nedense ben ondan sıkıldım. (Bulmuş bunayan cinsi deniyor bana. -,- Adam sırf Kore’yi değil dünyayı da sallıyor, sen onu beğenmiyorsun. Olacak iş mi? )

Ben bunu Y’ye söyleyince çocuk beni yine kolumdan tuttuğu gibi kaçırdı oradan. Sonrasında…


Koştuk… Gülüştük… Koştuk…

Uyanmışım. Hemen kardeşime anlattım.
“Salak, ana kahraman X olmalıydı.”dedi.

Yani buradan çıkaracağımız ders; üstümüzü iyi örtelim. Sonra böyle garip garip şeyler görüyoruz. ^^

Kaçtım ben. :)

Pabucunuzu bir yerlerde unutmanız dileğiyle… :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder